Morning / Easy breakfast



W ostatnim czasie mój sposób odżywiania musiał się trochę zmienić.
Nie mogę powiedzieć, że cierpię z tego powodu, ale nie jestem też zadowolona.
To głupie uczucie odmawiać sobie jedzenia, które dla innych osób w moim wieku jest normalne.
Z drugiej strony, czy Wy też tyle myślicie o jedzeniu? 
Ja ostatnio nonstop..moje życie kręci się tylko w tym temacie.
 Przez chwile pomyślałam nawet o zmienia kierunku studiów z projektowania na dietetykę (haha).
Tak. Myślę o tym co mi wolno, a czego nie i tak tworzę sobie małą listę produktów.

Ostatnio moim numerem jeden jest jaglanka.
Gotuje ją na mleku ryżowym z nasionami chia, zajmuje mi to ok 5 minut
dodaje płatki orkiszowe, cynamon, borówki (ew. banan, kiwi) i polewam miodem.
Proste, smaczne śniadanie, po którym dobrze się czuje.

Jeśli nie macie pomysłu na śniadanie to polecam!

1 komentarz:

  1. Jaglanka to najlepszy sposób na pyszne i zdrowie śniadanie :) Suuuper!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 zuzanna wlodarz , Blogger