Beauty review / Favorite cosmetics

 1.Perfumy Jimmy Choo
Zdecydowanie moje ulubione zapachy, z którymi nie mogę się rozstać od kilku lat.
Gruszka, karmel, włoska pomarańcza to w moim przypadku najlepsze połączenie.
2.Róż i rozświetlacz Inglot
Przez długi czas używałam niezawodnego bronzera W7  Honolulu.
Odkąd się skończył codziennie zastanawiałam się czy znowu go zamawiać
czy spróbować czegoś innego.
W końcu dostałam w prezencie róż i rozświetlacz od przyjaciółki, z których 
jestem bardzo zadowolona.
Utrzymują się przez cały dzień i świetnie podkreślają makijaż.
3.Rozświetlacz Wibo
Można powiedzieć, że jest to legenda o której słyszałam już wielokrotnie.
Przeczytałam na jego temat kilka pozytywnych opinii i zgadzam się w stu procentach!
Rozświetla i nadaje miękkość skórze.
4.Pomadka w kredce GoldenRose 
Kolejny kosmetyk, który spokojnie może znaleźć się w każdej kosmetyczce.
Dobrze się rozprowadza, utrzymuje przez długi czas.
Dodatkowo kredka jest dostępna w dużej gamie kolorystycznej.
5.Pędzle do makijażu sammydress
Pędzle zamówiłam z czystej ciekawości.Ich cena jest bardzo niska co mogłoby 
sugerować,że są słabszej jakości.
Jednak z czystym sumieniem mogę je polecić.
Są bardzo ładnie wykonane i spełnianą swoje zdanie.
Nie uważam się za mistrzynie makijażu (chociaż ciągle się uczę haha) 
ale pędzle spełniają moje wymagania!
6.Olejek uzupełniający lipidy 
Wielkie zaskoczenie na plus.
Olejek generalnie jest przeznaczony do mycia ciała, ale ja 
używam go najczęściej do twarzy.Po pierwszym myciu czuć dużą różnice.
Łagodzi skórę i nadaje jej miękkość.Polecam osobą, które uczula większość 
żeli pod prysznic lub do twarzy.

7.Balsam do ciała
Dobrze się rozprowadza,nawilża i ma piękny zapach.
Dobry wybór na zimową suchą i zmarzniętą skórę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 zuzanna wlodarz , Blogger