Diy coat / Brown boots

 Od dawna brakowało mi czarnego płaszcza, a niestety 
ceny w galeriach przyprawiają mnie o ból głowy.
Rozwiązanie mojego problemu było jednak bardzo proste..
W końcu studiuje Projektowanie ubioru! Wybrałam materiał i uszyłam płaszcz.
Co prawda brakuje mu jeszcze podszewki, ale jest już na wykończeniu :-)
Do tego wyjątkowo brązowe botki i duży wełniany golf z second-handu.
 płaszcz-diy; botki-parfois; spodnie-choies; torebka-zara; kapelusz-bershka; golf-second-hand

xoxo zkiki

8 komentarzy:

  1. Z jakiego materiału uszyłaś płaszcz? I jak to wygląda cenowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wełnianego, zapłaciłam za materiał ok 40 złotych :)

      Usuń
  2. I adore your style so much! such an inspiration <3

    http://splitneedles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne botki i gratuluję zdolności uszycia takiego płaszcza :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam twoja prostotę! Wyglądasz dokładnie tak jak ja chciałabym wyglądać. Wielkie brawa za konsekwencje :)
    Pozwól, ze zadam pytanie niezwiązane z powyższym: co zrobiłeś, ze tak szybko urosły ci włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!Jest mi strasznie miło :)
      Z włosami nie robie nic i może dzięki temu ten efekt..
      Ostatni raz u fryzjera byłam rok temu bo chciałabym żeby mi
      jeszcze podrosły :)
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2014 zuzanna wlodarz , Blogger