Grey coat / Simple ootd

Myślę, że większość z Was zauważyła już nowy 'hit' tej jesieni.
Cieniutki szalik lansowany przez dyrektor artystyczną Chloé.
Mi również wpadł w oko i uwielbiam zastępować nim biżuterie, której zazwyczaj nie nosze.
Oprócz tego niewielkie zmiany w mojej szafie.
Wciąż nosze swój ukochany kapelusz, a w mojej szafie panują szarości, bordo i czerń.
Chociaż od pewnego czasu  poszukuje ubrań w karmelowym kolorze.
Poszukuje i nie mogę znaleźć :-) 
Jeśli gdzieś zauważyliście duży karmelowy sweter to rozpaczliwie
proszę o informacje co, gdzie i jak.
 płaszcz-zara; buty-tk maxx ;spodnie-second-hand; kapelusz-h&m; torebka-zara; bluzka-second-hand

xoxo zkiki

11 komentarzy:

  1. płaszcz z obecnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz! Bardzo lubię takie stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Super płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam trend na szaliki, nawet ostatnie dwa posty u mnie są właśnie z nimi w roli głównej ;) Piękny płaszcz i zdjęcia, jak zwykle na najwyższym poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :-) super płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Moje ulubione kolory, chętnie wrzuciłabym na siebie taki zestaw. Kradnę do obserwowanych, bo Twój styl zdecydowanie trafia w mój gust. :) robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny płaszcz, szukam czegoś takiego. A swetra niestety nigdzie nie widziałam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy płaszczyk kupiłaś niedawno?

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny płaszcz i super Ci w tych warkoczach :)
    Zapraszam również do mnie :)
    dayamanday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 zuzanna wlodarz , Blogger